KNLTB Competitie Algemeen

Onze vereniging neemt jaarlijks deel aan de KNLTB Competitie Voorjaar en Najaar. In de periode april tot en met mei van ieder kalenderjaar vindt de voorjaarscompetitie plaats en in de periode september tot en met oktober de najaarscompetitie.

In beide competities wordt gedurende een periode van 7 weken de strijd aan gebonden met teams van andere verenigingen. Er kan gespeeld worden in diverse categorieën op diverse dagen.

Ieder deelnemend team bestaat uit minimaal 4 personen die eveneens lid moeten zijn van de KNLTB. M.a.w. leden die in het bezit zijn van een KNLTB-lidmaatschapspas. De aanmelding van het team geschiedt door de Technische Commissie van de vereniging. Om deel te nemen aan deze competities dient er door het team een teambijdrage betaald te worden. Deze is afhankelijk van het aantal te spelen thuiswedstrijden.

Wens je met een team deel te willen nemen aan de voorjaars- en/of najaarscompetitie, dan kun je het team inschrijven door contact op te nemen met Jean Knarren via het emailadres [email protected]l. Inschrijving voor de voorjaarscompetitie moet plaatsvinden voor 1 december van ieder kalenderjaar. De inschrijving van de najaarscompetitie sluit op 1 juni van ieder kalenderjaar.

Wil je graag competitie spelen, maar je hebt geen team ? Of heb je wel een team, maar er is binnen jouw vereniging geen en/of te weinig plaats ? Neem dan even contact op met Jean Knarren door een emailbericht te sturen naar [email protected].

Tennispark LTC Hoensbroek

Gravin van Schonbornlaan 6