Van harte welkom bij Tennisvereniging LTC Hoensbroek

LTC Hoensbroek is een tennisvereniging opgericht in 1969. Het tennispark is gelegen aan de Gravin van Schonbornlaan 6 in Hoensbroek, vlak naast sporthal ‘In de Biessen’  en zwembad ‘Otterveurt’.

Het tennispark bestaat uit een clubgebouw, een mooi terras, en 3 verlichte gravel tennisbanen met diverse groenvoorzieningen en een eigen parkeerterrein. Daarnaast beschikt het park over een oefenfaciliteit, tennismuur, voor de jeugd plus een Jeu de Boule baan voor volwassen leden en niet-leden.

De vereniging neemt jaarlijks deel met een aantal teams aan de door de KNLTB georganiseerde voorjaars- en najaarscompetitie.

De vereniging werkt samen met Tennischool Ralph Ubachs om de tennissport te promoten en leden de gelegenheid te geven om de tennissport op een verantwoorde wijze te beoefenen middels het volgen van tennislessen.

Tenslotte organiseert de vereniging divers activiteiten om enerzijds de binding met haar leden te intensiveren en anderzijds om binding te creëren met stakeholders buiten de vereniging.

De Tennisvereniging LTC Hoensbroek wilt :

1. een aansprekende tennisvereniging in de regio zijn voor tennissers van elke leeftijd, en dat het hele jaar door;
  2. bijdragen aan het (spel)plezier, een juiste sportbeleving en open communicatie binnen de vereniging;
  3. en een bijdrage leveren aan de belangen van haar stakeholders.

Telefoon

Tennispark LTC Hoensbroek