Het vereniginsglidmaatschap van LTC Hoensbroek. Wordt nu Lid !

Met het verenigingslidmaatschap van LTC Hoensbroek word je lid van de vereniging LTC Hoensbroek. Je kunt het gehele tennisseizoen van 1 april tot eind oktober onbeperkt tennissen op het tennispark van LTC Hoensbroek en deelnemen aan alle activiteiten van de vereniging alsmede de KNLTB. Als bewijs van lidmaatschap ontvang je een KNLTB-lidmaatschapspas.

LTC Hoensbroek maakt onderscheid tussen senior en junior leden. Een junior lid is een lid dat op 1 januari van ieder kalenderjaar de leeftijd van 18-jaar nog niet heeft bereikt. Is dat wel het geval, dat valt het betreffende lid onder de categorie senior leden.

Contributie Verenigingslid

Senioren : € 145,00
Junioren : €  80,00

Verenigingslid worden ?

Indien je verenigingslid wilt worden, klik dan rechts boven op de blauwe button 'Lid worden ?'

Meer informatie

Indien je meer informatie wenst inzake het verenigingslidmaatschap, dan kun je contact opnemen met ons secretariaat, mevrouw Wendy Creemers, op telefoonnummer ( 06 ) 46 95 40 20 of stuur een emailbericht naar [email protected].

Tennispark LTC Hoensbroek

Gravin van Schonbornlaan 6