KNLTB Competitie Najaar 2019

In week 37 gaat de KNLTB Competitie Najaar 2019 van start. De KNLTB Competitie Najaar 2018 is één van de grootste tenniscompetities ter wereld en wordt in gespeeld in de maanden september en oktober. Hier vind je onder andere de speeldata, de wedstrijdbulletins en andere belangrijke documentatie.

Competitiesoorten

De volgende competitiesoorten ( dagen ) worden aangeboden door de KNLTB :

·        Donderdagochtend Dames dubbel 17+ ( 4x DD )

·        Vrijdagochtend Gemengd dubbel 50+ ( DD, HD – 2x GD )

·        Vrijdagochtend Heren dubbel 50+ ( 4x HD )

·        Vrijdagochtend Dames dubbel 50+ ( 4x DD )

·        Vrijdagavond Gemengd dubbel 17+ ( DD, HD – 2x GD )

·        Vrijdagavond Gemengd dubbel 35+ ( DD, HD – 2x GD )

·        Vrijdagavond Heren dubbel 17+( 4x HD )

·        Vrijdagavond Heren dubbel 35+ ( 4x HD )

·        Vrijdagavond Dames dubbel 17+ ( 4 x DD )

·        Vrijdagavond Dames dubbel 35+ ( 4 x DD )

·        Zaterdag Gemengd dubbel 17+, Zaterdag Heren 17+, Zaterdag Herendubbel  17+ , Zaterdag Dames 17+ , Zaterdag Dames dubbel 17+

·        Zondag Gemengd dubbel 17+, Zondag Heren 17+ , Zondag Herendubbel 17+ , Zondag Dames 17+ , Zondag Dames dubbel 17+

De KNLTB Competitie Najaar 2018 is grotendeels een equivalent van de versie in het voorjaar. Een mooie uitdaging om ook in het najaar de strijd aan te gaan met teams uit de omgeving !

Inschrijving

Ieder deelnemend team bestaat uit minimaal 4 personen die eveneens lid moeten zijn van de KNLTB. M.a.w. leden die in het bezit zijn van een KNLTB-lidmaatschapspas. De aanmelding van het team geschiedt door de Technische Commissie van de vereniging.

Om deel te nemen aan deze competities dient er door het team een teambijdrage betaald te worden. Deze is afhankelijk van het aantal te spelen thuiswedstrijden.

Wens je met een team deel te willen nemen aan de KNLTB Competitie Najaar 2018, dan kun je het team inschrijven door contact op te nemen met Jean Knarren via het emailadres [email protected].

Inschrijving voor de najaarscompetitie moet plaatsvinden voor 1 juni  van ieder kalenderjaar. De inschrijving van de najaarscompetitie sluit op 1 juni van ieder kalenderjaar.

Wil je graag competitie spelen, maar je hebt geen team ? Of heb je wel een team, maar er is binnen jouw vereniging geen en/of te weinig plaats ? Neem dan even contact op met Jean Knarren door een emailbericht te sturen naar [email protected].

Speeldata

In de onderstaande tabellen staan respectievelijk de speel-, inhaal- alsmede feestdagen vermeld.

Tennispark LTC Hoensbroek

Gravin van Schonbornlaan 6